Dan före dopparedan!

Hej på er!

Det får bli ett snabbt inlägg, jag och A ska strax hem till mor och far för lite dan före dopparedan-mys. Det blir att provsmaka julskinkan, kolla på uppesittarkväll och fixa det sista med julklapparna. Helt sjukt ju att det är julafton IMORGON redan! Idag har jag tränat en sväng, slagit in julklappar, gått en promenad (cpmkt snö, jag ramlade i en snövall:D), och ätit mat hemma på Onsjö. Inte fel när maten står serverad!

Imorn firar jag jul genom att först vakna och fira lite snabbt med älskling, sedan öppna julklappar och äta frukost på Onsjö, efter det en fika med farmor på hennes boende. Sedan bär det av mot Göteborg och firande både hos mormor å morfar och mina kusiner. Stannar över i gbg för en kusinträff på juldagen. Massa mys :)

Om jag inte hinner slänga upp ett inlägg imorgon önskar jag nu er alla en riktigt GOD JUL!! Hoppas ni får en skön dag imorgon med många julklappar och tomtar (eller en tomte kanske räcker höhö).
Lots of love, Linda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0