Jobbar

...om man kan kalla det jobb när man inte får betalt? :p Har lite lunch här på praktiken, har inte hänt massor idag men mer än vanligt iaf! Så jag får väl va nöjd :) Josefin har till och med fått vara på lab och stuckit massa patienter! Så jag hoppas att jag får göra det imorn... Tänk att det är dags NU att komma på att vi kanske borde få lära oss nåt? Nu när vi bara har en dag kvar haha... Förresten har dom fixat nya kläder till oss studenter! :D sjukt snygga...nat!

Var sjuuuukt trött vid 6 imorse när jag tvingade mig upp. Hade gärna sovit 4 timmar till! Men ikväll efter barngympa och egen träning (ska nog inte träna dock, hostan är värre:(), ska jag hem och försöka somna tidigt. Sambon min jobbar natt så jag har ändå ingen att prata med ;)

Är lite sugen nu på att åka hem och lägga mig i soffan och kolla tv/film på vår (förlåt, adris) nya grymma 55-tums 3D-TV. Haha galet :)

Hoppas ni har en härlig dag!
Med kärlek, Linda

Update: eftersom bloggappen är kass så kom inlägget nåååågra timmar senare. Överseende? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0