Check!

Då sitter man på bussen igen då - fast påväg hem till Sverige. Har haft en jättebra helg tillsammans med mina finingar Stina och Alexandra. Tyvärr bjöd Oslo inte på något vidare väder, men vi har ätit massa gott, gått på stan, fikat, sett film, druckit vin, skrattat och framför pratat en massa. Underbart!

Känns gött att kunna pricka av Norges huvudstad på rese-listan, haha! Skämt å sido, men det var iaf tur att jag hann hälsa på Alex innan hon flyttar hem igen :)

Drygt en timme kvar innan jag går av bussen i Uddevalla, tur att jag har lite nödproviant - eller vad det nu kallas. Stackars Stina får stå ut med hela 7 timmars resa, medan 3 timmar räcker för mig. Så jag klagar inte! Imorgon är jag ledig från skolan, praktik står på schemat denna vecka så imorgon ska jag bland annat träna och träffa Astrid för en lunch/fika. Längesen nu så det ska bli himla mysigt :) Kathy hänger nog med också så vi förlänger helgens tjejhäng helt enkelt! Annars är det barngympa som vanligt i veckan (faktiskt sista torsdagsträningen för terminen!) och på både onsdag och torsdag ska jag jobba på Scorett efter vårdcentralspraktiken uppe i Brålanda. Denna gång ska jag minsann ställa lite krav höhö så jag får göra något och inte bara sitta och stirra in i en vägg :D På praktiken alltså. Till gymmet ska jag minst tre gånger och det blir nog måndag, onsdag och fredag! Svårt att hinna med det på t.ex. torsdag då jag agerar sjuksköterska mellan åtta och fyra, gympaledare mellan fem och sex, och skobutiksbiträde mellan sex och nio. Fully-booked!

So long, Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0