Kafferast

Min kära Elin hängde med till Överby!! Tack! ♥

Det blev lite shopping - är det okej som student? :/
Inköp: en militärgrön kavaj från H&M, en sjal, och skoor! Faktiskt inte dom jag tänkte, utan ett par liknande med lite klack. Lite dyrare, men det var det värt! :) Ska fixa en bild senare..

Nu festar jag till det med kaffe och macka med makrillfilé i tomatsås, MUMS!! Eller hur carzan? :D
Om en halvtimme kommer min boy hem, hoppas på att få hinna mysa lite med honom innan jag ska iväg till mötet. Måste in i duschen också, vem uppfann fett hår? Haha!

Efter mötet ska vi hem till min mor å far och äta kycklinglasagne! Ska bli gott (:
Sen ikväll ska jag hem till Linda, hon har fyllt år och det blir lite födelsedagsmys med äpplepaj tror jag! Min vän Kathy flyttade hem från Malmö idag med så det ska bli jättekul att träffa henne :) Många planer, dagen blev fullbokad trots allt, och någon läsning lär inte bli av... hm. Imorn är jag ledig från skolan så då får jag försöka lägga ALL tid som finns åt studierna. "Tyvärr" är Adri också ledig, alltid svårare med koncentrationen då. Speciellt i en 1:a!! Men såklart mysigt att ha honom hemma =)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Carzan

Hur kan man äta sånt gojs? Blä....

2010-09-13 @ 19:59:21
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0