Check!

Städa garderoben - check!
Vika/sortera tvätt - check!
Thaimat med älsklingen - check!
Plugg - mja, ett check får ni inte än, men jag är på god väg! En powernap på 40 minuter var välbehövligt dock, och det gör mig frustrerad!! Ska man inte klara av att vara vaken en hel dag? Men men, piggare blev jag efteråt iaf vilket väl är hela grejen...

Nu blir det IDOL (med läsning i pauserna förstås), och sen har jag 1 timma kvar att bara rikta in på studerandet. Känner mig iaf mer peppad nu än förut, bland annat tack vare telefonsamtalet med min syster ♥

Jag fick förresten en komplimang för mina ögonfransar häromdagen, sånt gör en glad eller hur?! :)
Jag använder Lancome's Hypnose Drama - rekommenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0