Tävling!

Sitter i A-hallen i Vänersborg och sköter musiken för Rikscupen i truppgymnastik :) Skoj! Igårkväll var jag också här för förträning, och jag blir kvar hela helgen, höhö. Strax börjar Pool 2, hejar såklart på VGF :D

Blev på tok för lite pluggande igår, men vad ska man göra. Tappat suget helt för stunden, men det är väl bara att hoppas på att det är kortvarigt. Eftersom helgen är uppbokad får jag stenplugga på måndag eftermiddag-kväll. Hoppas på det bästa...

I kväll ska jag träffa Lisa och gänget, mysigt! Kanske blir något glas vin eller två, men jag ska ju upp tidigt imorn igen så någon fest blir det inte för min del :)

Back to business!!
Lindsy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0