Paus

Jag har sjukt ont i nacken! :( Asjobbigt att sitta å läsa å skriva på datorn med nästan nackspärr. Vet inte vart det kommit ifrån?? Kände av det igår men nu gör det fan riktigt ont. Suck. Blev så trött förut också när jag började plugga så jag var tvungen att ta en powernap. Blev bara 20 minuter så känner mig fortfarande trött... Pastan kokar i köket så ska snart äta lite iaf, det kanske piggar upp.

Verkar som att det blir en hemmakväll för mig idag, kompisarna ska iväg och jag är hundvakt i helgen, mysigt men ibland jobbigt =) Dessutom känner jag mig låååååångt ifrån klar (mer åt hållet "knappt-börjat") med arbetet inför tisdag, så det kanske är lika bra att jag är hemma för mig själv å fortsätter plugga så gott det går.
Invigde iaf mina stövlar förut ! :) Efter maten ska jag ut på en liten promenad till med Dustin, då blir det på med dom igen!
Nu är pastan klar!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0