Party

Hej bloggen!
Nyss kommit ur en välbehövlig dusch, skönt! Lite seg är man efter gårdagen men annars mår jag fint!

Såhär såg jag ut igår:


Och vi båda :)


Snyggingar :p


Vi hade en rolig kväll! Började med hockeymatch på Löfbergs Lila arena, FRÖLUNDA VANN! :D Va jätteskoj att se! Sen drog vi vidare inte långt därifrån till en tjej som heter Caroline, på förfesten fanns 4 st Caroline, 2 st Linda och 2 st Johanna höhö. När vi var påväg ut mot Blue Moon Bar drog Johanna visst med oss till ännu en förfest där hennes pojkvän och ett gäng var. Det var skoj men lite annorlunda! 80/90-tals musik och massa dans. Sen efter det kom vi iaf iväg till uteställen och dansade en timma, niice! Tyvärr var det aaaslång kö till garderoben när vi skulle hem, så vi var inte hemma förrän efter 3. Men nu är man som ny igen!

Lite mer bilder:
Vår tacokväll i lördags


Tjejerna på hockey!


Jag och Carzan ♥


Carro på "förförfesten"


Söta carro (aka Hagge)!


Me myself


Gullisar! Carzan och Johanna


Jag, igen...


Dance dance dance


Jag och Hagge på bussen!


Fler bilder finns här!

Jag provade rött (röd-rosa) läppstift igår, hiss eller diss?



Nu är det dags för frukost (klockan är ju ändå bara 2...), lägger antagligen upp ett inlägg senare när jag sitter på bussen hem! Ha en skön söndag!

So long, Lindsy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0