Ny design

Suttit ett tag å pillat med min bloggdesign =) Vad tycks?

Redovisningen och "provet" idag gick fint! Skönt :) Asgött att va lite ledig också, inte gjort mkt alls sen jag kom hem. Adri var å köpte nya högtalare förut så dom packade vi upp - nu är dom gigantiska klumparna borta!. Tänkte tagit en liten powernap förut, men tiden gick och nu ska jag strax åka till gympan. Funderar på att ta en promenad dit, annars blir det cykeln... Är väl hemma mellan åtta och nio nångång ikväll, då lär jag vara trött. Blir det inte för sent ska jag över en sväng till Linda å chilla.

Avslutar med en bild på 4 snygga brudar från en förfest här för några veckor sedan. Me likey!!

Kommentarer
Postat av: zandra

istället för dagens blogg kör jag på en frågestund där jag länkar alla som frågar något. Vill du vara med och synas bland mina 6000-7000 besökare? In och ställ en rolig fråga nu! :)

2010-11-16 @ 19:07:35
URL: http://www.zandra.org
Postat av: Carzan

Min arm och mitt ben är med..är inte jag snygg?! Jag borde få vara själv på ett kort, jag ska stämplas med huvudrubrik: Världens snyggaste! Så det så!

2010-11-16 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0