Godmorgon!

Usch och fy vad dåligt jag sov inatt. När klockan ringde 06.30 kändes det som jag inte sovit en sekund. Vaknade med jämna mellanrum och rabblade lite muskler och skelettdelar för mig själv - jag skojar inte. Fdlr? Trots att jag inte ens kan alla än! Och var jag inte vaken så drömde jag om dom. Suck :p

Ska inte vara i skolan förrän 09.15 men är uppe tidigt för att plugga såklart. Kanske tar en tidigare buss till skolan och pluggar där. Bara jag som blandar ihop all denna latin? Slutar 12 vilket ska bli grymt skönt. Ska hem å bara slappa i soffan tills det är dags för att träna småtjejerna klockan fem. Sen blir det lite gymnastik för mig själv förhoppningsvis =) Resten av veckan är det heldagar som gäller, skola till ca 15-16 och sen barngymnastik eller träning för mig själv. Bokat in pass både imorn och torsdag, hurtigt va :) Direkt efter skolan på fredag åker jag till KARLSTAD!!! Blir en helg med Carzan. Ska kolla Frölunda - Färjestad på lördag som kommer bli helbra!!! :D OM DU NU FIXAT BILJETTER CARRO? ;)

Hörs sen!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: laila

fyy va jobbigt =)

2010-11-16 @ 09:06:18
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du och Carran ska med mig på fest efter matchen också Linda! Wohoo! :)

2010-11-16 @ 10:20:01
URL: http://jomabelle.blogg.se/
Postat av: guevacci

anmäl dig till dagens blogg om du vill =P

2010-11-16 @ 10:35:20
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0