Tentaplugg

Shit va bra! Blogg.se har äntligen en app så att man kan mobilblogga - MED bilder tillochmed, haha! Tack! Har varit sjukt busy nu ett tag och därför i helgen och i veckan varken hunnit eller haft lust att blogga av olika orsaker.. Men nu kunde jag ju inte motstå att testa nya appen. Så jag bjuder på en riktigt "snygg" bild på trötta jag som sitter nergrävd i köket bland bakterier och virus. Tentatime imorgon och det är hundratals saker att hålla reda på. Håll alla era tummar och tår!

Eftersom jag började tröttna på min blogg här så gjorde jag faktiskt en ny, men jag hann aldrig länka den här och hann bara med två inlägg - och nu orkar jag ju inte byta :) fortsätt följa mig här!

Har bara pluggat och pluggat hela veckan känns det som, många timmar tillsammans med Evelina och vi har slösat våra pengar på lunch och snabbmat varje dag. Lyx? Eller lathet? Så kan det va, hur som helst! Sushi, thaimat, sallad, mezetallrik, cheeseburgare... fy. Men är det tentavecka så är det. Skippat barngympan denna vecka också för jag har verkligen inte hunnit med. Och inte tränat själv heller, mina voltaren är slut och knäna värker :( Men igår var jag och röntgade dom (dock bara vanlig röntgen) så vi får se om det visar nånting. Nu måste jag fortsätta läsa, Ben&Jerry i frysen ropar på mig också ;) pussochkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0