Tandläkarbesök

Nyss hemkommen från ett 1½ timmars långt tandläkarbesök, dessutom det sjätte i ordningen på bara lite mer än 3 månader. Woohoo! Har rotfyllt en tand och det gör svinont :(



Idag är det hemstudier som gäller, har inte öppnat böckerna än men ska snart försöka ta tag i det. Alla mina kära klasskamrater pluggar som galningar så jag börjar bli lite stressad. Tentan är ju inte förrän den 30e?

I söndags blev det kalas för svärmor, och sedan träning på kvällen vilket dessvärre resulterade i ännu mer värk i mina knän :( Kan i princip inte ens räta ut mitt vänstra knä nu utan att det gör svinont, så nu ska jag göra ett nytt försök att tjata mig till en röntgen. Så sjukt trött på det! Igår gick det hyfsat på träningen men trampett kan jag glömma... suck!

Nu blir det en värktablett (gör nog gott för både tänder och knän) och sen som sagt lite studier. Ikväll antagligen häng med tjejerna :)
So long, Lindsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0