Sol, bad, värme...

Sitter med kaffekoppen i handen efter att ha pluggat lite och drömmer mig tillbaka till Asien där jag var för 1½ år sedan. Sjukt vad tiden går! 3 månaders semester är ju inte helt fel direkt, och nu är jag så himla trött på regn och rusk. Det regnar verkligen varje dag. Vill åka iväääääg! Fast 3 månader hade inte behövts förstås, men en vecka! :) Som sist när jag och min kära sambo drog iväg en vecka till Grekland, underbart! Frågan är bara när man ska ha tid till det... Tänk liksom om man kunde bli såhär brun igen haha ;D



Nu ska jag läsa lite till innan jag drar bort till barngympan. Imorgon skola 9-12, sen är det dags för ytterligare ett besök hos tandläkaren :(

Med Kärlek, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0