Olearys it is!

Sitter nu på bussen hem från Trollhättan, jag och mitt kära team 10 har firat ännu en tenta - med god mat och vin! Härlig kväll :) försökte lägga upp några bilder förut men det gick mindre bra. Gissa vart vi hamnade efter Olearys? Sjukaste någonsin, STÅLVERKET! Och det var nästan tillochmed värre än jag trott haha ;) Bara 50+ i princip. Men bra musik! Och många skratt :D Nu längtar jag hem till sängen, morgondagen är fullbokad med bland annat förberedelser inför kvällen som består av födelsedagskalas :) Middag/förfest/utgång men dom bästa. Hoppas på att hinna med en sväng till överby.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Carzan!

Jag är ju dock inte med, så de bästa!? ;)

2011-10-01 @ 21:54:42
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0