Mobilblogg

Den här veckan har vi praktik, jag passar på att blogga lite eftersom det är sjukt dött just nu här i Brålanda. Har verkligen INGENTING att göra. Var är alla sjuklingar? Suck. Idag har jag tagit ett blodsockerprov på en liten tjej (stick i fingret) men annars har jag inte gjort någonting. Så kan det vara! Kanske ska kolla om man får gå lite med läkaren istället... Igår hände inte heller mycket, assisterade på ett par såromläggningar men that's it. Jag vill ta venprover!!! Har ju typ glömt av hur man gör. Jaja, life goes on :) I eftermiddag blir det drygt 4 timmar i Gymmix, först minitruppträning och sen egen. På tal om något helt annat är det sjukt tråkigt att det inte går att lägga upp bilder när man bloggar från mobilen! Nästa utökning blogg.se?!?! Nu ska jag faktiskt hänga med mr doktor på ett patientbesök, woho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0