Vilken helg! :)

Sitter i skolan, ny kurs idag och vi har noll koll, men det ska nog lösa sig det här ;) så sjukt mycket bara! Hur som helst har jag haft en aasbra helg med middag, fest, födelsedag och kalas. Tyvärr tog jag inte en enda bild :(

I lördags hängde jag med Martina heela dagen, så mys! Vi var och handlade och förberedde en massa inför kvällen från klockan 12 på dan. Martina stod för matlagning (sjuuukt god lasange - precis som på förpackningen som evelina sa haha - och vit chokladmousse till efterrätt) och jag stod för välbehövlig städning! Nån ska ju göra det, haha. Vid sju droppade gästerna in, 13 partyglada tjejer :) kan det bli bättre? Vi käkade, tjötade, sjöng, dansa och hade det allmänt trevligt. Blev en riktigt lyckad kväll! :) Efter midnatt drog vi till Thn och nya utestället Club 1903 som faktiskt var riktigt grymt:)

Igår fyllde jag år och först kom mamma pappa och syrran hem med presenter och så, jag fick massor fint! Bland annat ett våffeljärn och av pappa våffelsmet sylt och grädde haha så nu är ni välkomna hem till mig på våfflor! Av adri fick jag ett par skitsnygga jeans som jag inte ens provat ut :)) gullo! Fick även en jättefin växt, champagne- och martiniglas, smycken, presentkort & pengar och lite smått och gott! Sen kom min faster och två av mina kusiner på lite lunchkalas - mkt trevligt! Mamma hade vart snäll å fixat pajer så jag slapp undan rätt lätt ;) men det var kul att ha kalas i lägenheten! På kvällen hade jag träning och sen åt vi indisk mat hemma på onsjö med familjen. Perfekt födelsedag! Nu ska vi läsa farmakologi så jag får sluta. Med kärlek, Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0