HELG

Då var praktiken klar och ännu en vecka har rullat förbi. Gööött med helg!!! :) Sista dagen uppe i Brålanda var faktiskt helt okej, jag var på lab fram till 10 iaf å fick sticka en hel del:) På kvällen var jag danstränare en timme (vikarie för musikskolan) vilket var rätt kul! Söta små tjejer som fick dansa loss lite haha. Sedan har tors+fre främst gått åt till plugg, i torsdag satt jag och Josefin på nordfeldts från 9 till 16 haha.. Förberedde inför examinerande seminarium på måndag... Igår hann jag även med en sväng till överby, fyndade skor! :) och kvällen spenderades med tjejerna hemma hos Evelina, idol, tacos och en sjukt dålig skräckfilm!

Idag har jag gått en liten pw, varit på kvantum, tvättat en miljon kg tvätt och legat i soffan och kollat NM i truppgymnastik - så sjuuukt jävla bra! Missade tyvärr damerna, men jag säger som Kristin sa; hockeykillar, brandmän och fotbollsnissar - släng er i väggen :D

Nu ska jag ta tag i mig själv å fixa mig lite för om en sväng kommer Martina hit å sen ska vi ev bort till Agnes en stund. Blir en lugn kväll idag oxå, skönt :)

Med kärlek, Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0