For what it's worth.

Den här veckan har jag praktik - sista gången nu som jag är på Brålanda vårdcentral. Ska bli riktigt skönt att slippa stället faktiskt, haha. Är absolut inget fel på personalen men som många av er säkert vet så har jag inte lärt mig NÅGONTING under dessa 6(!) gånger jag varit där... Tråkigt men sant. Idag fick vi åka hem redan kl 12 eftersom "det finns ingenting här för er att göra i eftermiddag". Nänä... Jag börjar bli sjukt orolig inför min praktiska tenta i januari! Hur ska jag kunna examineras i att ta subkutana injektioner när jag aldrig fått öva?

Har gått och blivit förkyld nu (som alla andra) så det var iofs rätt skönt att komma hem tidigt idag, lite tid till att slappa och kurera mig! Ska antagligen plugga en sväng med Evelina sen, innan det är dags för kör ikväll. Hur det nu kommer gå att sjunga med täppt näsa och hosta. I helgen hade vi förresten körkonsert! Se suddig bild nedan. Det var skoj, snoret rann och jag kände inte att jag kunde en enda låt på genrepet haha men det gick bättre än förväntat! Evelina sjöng världens finaste solo :) Nästa konsert är i Färgelanda den 11 dec och helgen efter är det i Lextorpkyrkan i Trollhättan den 17e. Kom och lyssna!! :D

Helgen i övrigt var riktigt skoj, i fredags var jag på maskerad hos Carro! Alla var så sjukt snygga haha, så kul när folk går in ordentligt för att klä ut sig. Hade en braa kväll! Och efter konserten i lördags gick vi hem till Kristin och hade en asrolig förfest. Jag, Evelina, Martina, Lisa och Kristin sjöng massa låtar och planerade luciatåg! :D så om någon vill boka oss den 13 dec haha så är det bara att höra av sig! Alldeles gratis.

Gårdagen blev en skön hemmadag med min man, fick tyvärr strunta i träningen med tanke på förkylningen... Somnade istället i soffan kl åtta på kvällen :D

Helgens bilder kommer här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0