Breaking Dawn

Hemkommen efter bio med min man, mysigt! :) Dock lite besviken på filmen - vad hände med att första timmen handlade om ingenting? Jaja, den ska ju ses liksom ;) Alltid trevligt med bio också!

Blev ett par Nudie-jeans igår :) classic. Och en virkad tröja från VeroModa. Får visa er nån dag men bjuder på en smygtitt höhö. Sjukt bra med presentkort!

Nu kikar vi lite Vem kan slå Filip & Fredrik här hemma, men jag borde verkligen sova och ladda upp för morgondagen som kommer bestå av massvis med plugg :(

XXX


Kommentarer
Postat av: L

Är du gift? :D

2011-11-21 @ 17:08:16
Postat av: Linda

Haha nej, han får dock kallas min man ändå ibland.

2011-11-21 @ 17:45:42
URL: http://lindsys.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha nej, men han får kallas min man ändå ibland :)

2011-11-21 @ 17:46:43
URL: http://lindsys.blogg.se/
Postat av: carzan

Breaking dawn = bäst, älskar filmen. Min favorit av alla! :) blev verkligen inte besviken!!

2011-11-22 @ 02:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0