Tillägnat Josefin

Bara för att min trogne läsare Josefin så snällt bett om det, kommer här ett inlägg! :) Jag har dessutom en av hennes hårtofsar här hemma som jag LOVADE att komma ihåg att lämna tillbaka på träningen igår, men trots det så glömde jag såklart haha. Därför är det här inlägget extra tillägnat henne ;) Du får den imorn Jossan, höhö!

Livet rullar på, våren är här och det finns ju inget bättre. Idag har det dock varit svinkallt hehe.. Är bara i skolan 2 dagar i veckan den här sista kursen innan sommarn, och motivationsnivån är inte den högsta, men jag kämpar på. Har inte massvis att göra utan är rätt bortskämd med en lugn skolperiod, men det lilla som finns ska ju bli gjort ändå. Det är väl där problemet ligger liksom, hihi. För lite i skolan är inte alltid bra, helt enkelt :D Bara 29 dagar kvar till tentan iaf och sen är det SOMMARLOOOV! Och då har jag redan läst 1/3 av hela utbildningen - sick! =) Tiden bara flyger iväg som vanligt.

Förövrigt har jag blivit hurtig och börjat gå morgonpromenader. Det ni! 4-5 dagar i veckan går jag upp före frukost och går 45-60 minuter :) Ibland själv, ibland med Emma eller Kathrine. Så himla gött! Speciellt nu när det varit helt underbara morgnar (jag har alltid undrat hur det stavas - morgonar? mornar? måååårnar?:)) med runt 15 plusgrader och strålande sol. Träningen går helt okej också, mina knän gör ont men jag ignorerar och kör på så gott det går. Vad mer kan man göra? Ska äntligen till vårdcentralen nu nästa vecka (en tid jag bokade för 3 månader sen) och KRÄVA en remiss till magnetröntgen. Sen är det bara att hoppas på det bästa. På lördag är det gymnastiktävling här hemma i väners och både mina små gymnaster och jag själv ska tävla. Sjukt taggad!!! :D Ska jobba dock och kommer kanske missa det sista och även prisutdelningen... :( Men men! 10.20 börjar tävlingen - kom och kolla!!!! 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga, & om jag varit duktig kanske jag belönar mig själv med lite Ben&Jerrys efter det, höhö. Mums! Det är väl en bra taktik? På onsdag ska vi "undervisa" i skolan - och bli filmade. Oh yeah! Hur det kommer gå har jag ingen aning om, men det får tiden (och filmen som vi sen ska se på torsdag) utvisa. Jag ska prata motion i syfte att sänka högt blodtryck..

Hoppas allt är bra med er! Tack för att ni kikar in. Och vem vet, nu kanske uppdateringarna blir lite mer frekventa ;)

Lots of love, Linda



Kommentarer
Postat av: Ewa

ÄÄÄÄÄNTLIGEN fanns det en uppdatering ! :D Vet inte hur ofta jag har kikat in här då du "haft bättre saker för dig" enligt ditt förra inlägg ;)

2011-05-02 @ 22:57:53
URL: http://momentwithout.blogg.se/
Postat av: Ewa

Sv: Jo båda kommentarerna kom så fint upp haha.. men blogg.se kan vara lite segt med både inlägg och visa kommentarer :S.. Det var väldigt väldigt romantiskt så jag är lite stolt över mina 100 rosor haha..

2011-05-02 @ 23:17:29
URL: http://momentwithout.blogg.se/
Postat av: Ewa

Glömde skriva och hålla med om att uppdatering är ett måste hos din sida haha..

2011-05-02 @ 23:18:13
URL: http://momentwithout.blogg.se/
Postat av: Josefin

TACK. äntligen lite liv på bloggen!

Gillade starten på inlägget också. haha.

& toffsen, den kom du ju faktiskt ihåg!

även om den inte kom fram till mig ;)



Härligt med uppdatering igen vännen! :)

2011-05-03 @ 21:14:30
URL: http://granstroms.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0