Thaimat och bowling!

Den här dagen har gått helt sinnessjukt fort! Jag har promenerat, varit på spinning + gymmat lite, duschat, varit på Överby (idag igen) och köpt en pilatesboll för mina knäövningar, handlat 3 varor på Kvantum (vilket tog en hel halvtimma - hej fredagskö!) och nu bytt om inför den kommande kvällen. Vart tog min lediga dag vägen? Vart tog hemtentaskrivandet vägen? :( Skitans! Får börja på söndag helt enkelt. 

Nu väntar en "avskedskväll" för Mathilda som ska åka till England i 3 månader. Vi ska käka thaimat och sen dra vidare till Buddys för lite bowling å så :) Trevligt trevligt! Kör på höga svarta shorts (lånade av bästa Elin) och svart spetsbody, till det mina Pistols-kopior från Scorett! =) Kan hända att jag lägger upp någon bild imorn eller så!

With love, Linda ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0