Morgonpromenad

Sitter å läser tidningen vid köksbordet och tar det lugnt, skönt! Kom nyss in efter en timmes promenad med Dustin. Snön har kommit igen, segt, men ändå gör det mig inte så mycket. Den smälter nog bort snart! Var helt underbart nere vid skräcklan idag, inte en vindpust och alldeles tyst och skönt. Nästan inte en människa ute heller, jag bara gick runt och njöt :) Lite fågelkvitter var det enda som hördes! Nu ska jag åka bort till gymmet för en timma spinning. Är lat och tar bilen... Ska göra mina knäövningar också som jag fick igår av naprapaten, har bara två än så länge men ska tillbaka på torsdag igen. Problemet är broskbitar i knät som bildats för att jag stabiliserar fel, så nu måste jag träna upp knä- och bäckenbottsmusklerna ordenligt. Sen ska jag till en ortoped för magnetröntgen (sjukt lång väntetid) eftersom man kanske behöver skrapa bort det skadade brosket. Låter trevligt va :) Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0