Magsjuka

Hej på er! Gårdagens tripp till Göteborg blev inte riktigt som vi tänkt oss... Jag fick magsjuka när vi precis var framme och med en 2-månaders bebis och en gammal farmor på 91 år kände mamma och pappa att det var bäst att hålla sig borta. Så inte ens dom hann kalasa :( Vi hann dock hälsa på mormor och morfar - hoppas bara jag inte smittat dom! Nu mår jag bättre, febern är borta och jag har fått i mig en rostad macka och en skorpa. Woho! ;) I vilket fall är det ju typiskt att man ska drabbas just när man ska på kalas. Men att åka bil är ju alltid kul höhö... Ska nog strax åka hem (sov nämligen hos mor och far så att någon kunde ta hand om mig hihi) eftersom jag har en hemtenta att tänka på.. Vid 1 kommer min A hem också :) eller så funderar jag på att sätta mig på altanen här på Onsjö och sola ansiktet haha. So long, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0