Kalas

Kvällen igår var riktigt trevlig, det blev rätt lugnt (jag var dessutom chaufför) men vi åt himla god mat och det var skoj att spela bowling :) många skratt och mycket prat också - en riktig tjejkväll! Nu sitter jag i bilen med mamma å pappa påväg till Göteborg. Ska först hälsa på mormor och morfar och efter det vidare på kalas för min kusin som fyllt år. Ska även få träffa mitt 2 månader gamla kusinbarn :) mys! Kände att jag inte hade så mkt för mig helt ensam hemma en dag som denna, så därför passade det bra med lite qualitytime med mor och far också! Var på box på gymmet i morse också - sjukt roligt :D jag å thilda körde gärnet. So long, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0