Sommar och sol?

Hallå, var är sommaren och solen??? Om det inte regnar så är det halvmulet, och det blåser ju dessutom storm.

Som tur är fick jag iaf lite sommarkänsla i helgen i Malmö, jag BADADE tillochmed!!! :D Sjukt härligt! Det var på tiden. Lyckades bränna min rygg ganska ordentligt också - kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte hade solat en enda gång dittills i vår och sommar. Fortfarande lite stel när jag drar upp armarna och så haha. Men men, gött med lite färg och som sagt gött med lite SOL och bad!!! 

Igår var Pråmen stängt så jag slapp jobba 18 timmar :D Vilket lättnad! Fast ska det vara såhär tråkigt väder kan jag ju nästan lika gärna jobba, höhö. Fast man behöver ju inte överdriva. Blev bara 7-14.30 på äldreboendet istället och det gick fint, fast det är mycket att lära och jag blir lite nervös inför måndag och framåt när man ska göra allt själv. Det är ändå rätt mycket ansvar liksom... Om en sväng ska jag gå bort till Pråmen för mat- och vinprovning och sen jobb. Var på gymmet i morse, hade noll motivation men det är ju ett steg i rätt riktigt iaf att bara tagit sig dit... Ska antagligen gå morgonpromenad runt kanalen imornbitti med Jessica :)

Med kärlek, Linda

Kommentarer
Postat av: Mathea

Äntligen uppdatering !! :D

2011-06-16 @ 11:35:05
URL: http://matheaau.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0