Blommor och fest

I helgen var det "Sommarfest" med tema blommor (se nedan) ute på kusten (Torseröd om det säger er ngt). Ca 40-50 pers samlades och det blev en lyckad kväll! Trots regn, lera och utan sommarkänsla... Sjukt längesen som både jag, carro, marty, kathy, elin och linda var på samma fest! Dom bästa! ♥ Himla roligt iaf! Dock hade jag verkligen sett fram emot lekarna som utlovats, men några lekar blev inte av.. INTE okej, höhö. Men förövrigt skötte sig arrangörerna (Markus o. Co) mycket bra! :D

Igår gjorde jag min första "riktiga" dag på Björken (äldreboendet). 3 intro-dagar hann jag med förra veckan vilket var välbehövligt, men allt gick fint igår faktiskt! Jobbar kväll idag, 15.30-21.30, go tid ändå! Tänkte pallra mig till gymmet innan jobbet också. Suck, haha... Imorn jobbar jag dubbelt om vädret inte är skit (som det iofs verkar vara varje dag nuförtiden), men det ska nog gå bra. I helgen jobbade jag på Scorett också och det var skoj! Tur att mina tre jobb är helt olika varandra, annars hade jag inte pallat att jobba så mycket. Men snart är det måndag och då är jag LEDIG!!!!!!

Förra veckan hann jag även med att träffa Adris faster från Brasilien som var på besök! Kommunicera kunde vi inte göra haha men det var jättekul att få träffa henne :) Här kommer en bildbomb från bl.a. gympatävling i Örebro, besök hos Stina i Malmö och festen med dom snygga kläderna i helgen. Enjoy!

UPDATE: Okej, bilderna krånglade så dom kommer senare! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0