Truppgymnastik

För en timma sedan kom jag hem från 2½ timmas gymnastikträning :) Trumvirvel! Det var riktigt kul, men det kändes oordentligt i kroppen. Är sjukt trött på mina knän som gör ont så fort jag rör mig.... men bortsett från det var det sjukt gött att få träna lite! Tog det hyfsat lugnt, men det blev ett antal trampetthopp och sedan avslutade vi träningen med en timma styrka. Nu har jag fått i mig lite att äta, och ska in i duschen. Sedan en snabb sväng till kvantum och sen plugga tills jag somnar, typ. Måste verkligen, trots att jag gjort en hel del idag. Tiden går fort som bara den när man pluggar - vad kommer det sig? Känns som jag har lika mkt kvar nu som när jag började i morse. Sick.

Imorgon kommer min kära studiegrupp hit för ännu mer tentaplugg. Skönt ibland att plugga någon annan stans än i skolan / biblioteket! Hoppas på att få gjort en del imorgon också, bland annat att gå igenom gamla tentor och gå igenom det som är krångligast. Det vill säga allt :D

Såhär roligt var det att plugga idag...
Liten del av min klocka m.m. i köket :) Snett och fint.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0