This night was a good night

Hoho! Kommit hem nu från en jättetrevlig kväll! Jag, sambon, mamma och pappa började med god mat och ett glas vin på Italia i Vänersborg. Götteligöttgött =) Sen gick vi vidare dom 50 meterna till bion där vi som sagt såg Änglagård. Jättemysig film tycker jag, gick därifrån glad och lycklig haha :) Så fina miljöer och härlig musik dessutom. Och roliga karaktärer! Så är man ute efter en feel-good film tycker jag inte att man ska påverkas av den dåliga kritiken - utan istället gå å se den! TACK mammi och pappi för en bra kväll ♥

Nu ska jag strax gå å lägga mig i sängen, får se till att inte sova allt för länge imorgon. Jag och A avslutar med en film, skönt att kunna ligga i sängen å kolla så man kan somna om man vill :D Imorgon åker min kära syster och hennes sambo till Egypten, usch och fy vad fuskigt! Önskar dom iaf en trevlig semester (:

Gud vad jag är tjäck (stavas?!) och glad haha. Förlåt mig ni som blir trötta på mig, men visst är det trevligt att vara glad ibland... Har tyvärr på tal om något helt annat ingen "före-bild" på min bloggdesign, men nu börjar iaf den nya fixa till sig! Vad tycks?

Godnatt kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0