Ny termin, ny kurs

Då var man i skolbänken igen. Termin 2 av 6!! ;) Känns som vi varit lediga i en evighet! Men titt som tätt slår det mig att det var ju faktiskt i fredags som jag satt och skrev tenta. Har i alla fall haft en underbar helg :D 

Nu börjar vi läsa Vårdandets fundament och vetenskapsteori - tvåååå! Wiho. Inte så kul haha. Men men! Hemtenta som gäller på denna kurs, kan bli intressant... Idag ska jag ha barngymnastik och sen träna själv :) Var på 30 minuter core och 60 minuter spinning igårkväll och det var sjuukt gött. Var halvt död när jag kom hem =) Annars var gårdagen en bra dag, hann med en trevlig fika med Kathy och Linda emellan pianoeleverna. Ha en härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0