Lat ledig lördag

Precis som rubriken säger - idag har varit en lat, ledig, lördag. Förstår ni vad skönt? :D Började dagen med sovmorgon och sedan mötte jag upp Elin och Kathy och vi gick en sväng till Erikshjälpen och Kvantum. Trevligt, och skönt att komma ut lite. Lite sugen nu nästan på att gå en promenad. Men det är mörkt, och så tråkigt själv! Vill verkligen låna hem Dustin snart så man får en anledning till mysiga promenader :) Och sällskap förstås! Sedan två har jag bara slappat, suttit framför datorn/tvn och bara latat mig. Underbart! Märkte dock att MTV försvunnit ur det analoga nätet :( Skitans! Det får väl bli att åka å köpa digitalbox ändå helt enkelt.

Nu har jag trots min lata dag slängt in en tvätt, bäddat sängen, plockat undan lite, och satt på diskmaskinen. Lite nytta! Ska se om jag klarar av att montera ihop vårt nya matsalsbord som ligger i en platt kartong i vardagsrummet. Wish me good luck! Vid åtta kommer Carzan och Mathilda hit för lite vin och kex - sjukt mysigt. Ska bli sååå kul att få träffa min fina Caroline igen - hon har ju varit och göttat sig i Thailand i en månad. Såhär såg vi ut i maj 2010 efter att jag kommit hem från min 3-månadersresa, och nu lär det ju vara tvärtom. Haha! Himla rolig bild faktiskt :D



Tentan gick bättre än förväntat, men ändå är det tveksamt om jag fixar det... nu är det bara att hoppas!. Lär vara precis på gränsen, antingen några få poäng ifrån, eller precis godkänd. Jag håller mina tummar och tår för det sistnämnda!!!! Igårkväll firade jag och några från klassen med en öl på O'learys, mycket trevligt. Alla var dock helt slut haha så vi åkte hem vid 12.

Nej nu ska jag leta fram min händiga sida av mig själv och fixa bordet!

So long, Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0