Last day of January

Lunchdags i skolan och duktig som jag är har jag med mig matlåda idag! Sitter å väntar på min kära studiegrupp som är nere i matsalen och köper mat.

Har haft en riktigt rolig och bra helg, lördagskvällen framför allt! Sjukt roligt att dansa loss inne på Lipz, haha. Inte många kända ansikten dock, men jag och brudarna hade mycket trevligt.. Igår var jag lite sliten, men åstadkom ändå en promenad, en sväng till Överby med bästa mamma, och lite gymnastikträning på kvällen. Inhandlade två nya träningslinnen, knäskydd till mina båda förstörda knän, och ett "sadelskydd" till spinningcykeln. Så nu är jag extra redo för 60 minuter spinning ikväll! Börjar med 30 minuter core också. Haft en riktigt slapp och onyttig vecka nu, så det är dags att dra igång igen och tänka lite på vad jag stoppar i munnen :)

Tog rätt ledigt från pluggandet i helgen, kanske jag inte borde gjort, men jag är ledig på torsdag så då får jag fixa det mesta inför fredagens seminarium. Imorgon ska jag vara musiklärarvikarie på Norra skolan (nära och bra:)) och pianovikarie på musikskolan. Sen är det ju också dags för TÄVLING i helgen!! :D Är sjukt taggad och längtar som bara den. Kan eventuellt behöva hoppa in som reserv i äldretruppen - då lär jag vara sjukt nervös haha. Men annars nöjer jag mig fint med att agera ledare för mina småtjejor.

Med kärlek, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0