Host, host

Nyss gått upp, sitter och är lite (läs ganska mycket) irriterad på min hosta som aldrig ger sig. Inte snuvan heller för den delen, men hostan är värre för det kliar så förbannat i halsen. Inte okej!

Fredagskvällen spenderades först hemma - tog tag i min stackars gran som började se ledsen ut och klippte ner den och slängde ut den. Skönt! "Nu är glada julen slut, slut, slut" :) Ska upp på vinden senare och hämta ner kartonger osv till julgrejerna, sen är dom puts väck! Sen drog jag och Kathy till Emma och umgicks med lite damer (Emma, Sara, Marie, Johanna, Linda, Kathy och jaag). Kollade Let's Dance och diskuterade om dom har slut på kändisar nu?! Jag tror det. I vilket fall var det en trevlig kväll! Avslutade kvällen med en film med älskling, 127 hours, som var helt okej! Värd att se iaf, men man får inte vara för trött för då finns nog risken att man somnar haha, vissa delar var lite sega. Den är baserad på en sann historia och det gör alltid filmer så mycket bättre tycker jag :D

Det blev inget läsande igår på kvällen eftersom jag pluggande mellan tio och fyra. Då tyckte jag att jag var värd en ledig fredagskväll!. Nu däremot ska jag äta lite frukost och sen öppna böckerna. Förstår ni, Linda pluggar på en lördag =) Får jag med mig någon till gymmet går jag nog dit en sväng (gud va jag tjatar om att jag borde träna, och jag gör det aldrig. Vill bli frisk!) och sen ikväll ska jag och A äta middag och gå på bio med mamma och pappa :)

So long, Lindsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0