Gott nytt 2011!

År 2011 är här, och året började med en riktig slappdag. Igår var största ansträngningen att gå och hämta pizza, höhö :) Fast bara det kändes ordentligt i både kropp och huvud. Mår lite bättre idag iaf! Jag och älskling låg och kollade Greys Anatomy heela dagen, så nu har vi bara ett avsnitt kvar att säsong 6. Sjukt bra serie, men tråkigt när det inte finns något mer att kolla på!!

Nyårsfirandet var lyckat, många näsdukspaket gick åt för mig men annars klarade jag mig fint igenom kvällen utan större problem =) Vi åt god mat, spelade M.I.G. och gjorde quiz, dansade (mest med 3-åriga Joline:)) och skålade in det nya året. TACK alla för en bra kväll!

Nu är det plugg plugg plugg som gäller, jag ägnade inte en enda tanke åt det igår, så nu gäller det. Nu har jag inget val. Jullovet är över redan imorgon, och kanske får det mig att inse ännu mer att det är dags nu. Att det bara är 11 dagar kvar till tentan.

Hoppas ni haft en bra start på det nya året!
Med kärlek, Linda



Kommentarer
Postat av: Maalin

Gott nytt syrran! (Bättre sent än aldrig här på bloggen).



Sen har jag glömt att skriva att du är superfin på fotona på bloggen, I like!



Puss

2011-01-04 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0