Godmorgon världen!

Ja, hela världen kanske inte läser min blogg i och för sig... :)

Vaknade strax efter 9, men alarmet var inställt på halv 10 så jag låg kvar en stund i sängen och halvsov. Nu är jag uppe, det är grått utanför fönstret och jag saknar faktiskt snön! Förtydligande; snön är ju inte borta, men all denna slask och allt blött är såå tråkigt. Hela världen blir grå! Har mycket hellre massa snö, och sool =)

Idag ska jag tentaplugga. Mer planer har jag faktiskt inte, och det är väl bra det. Skulle jag ha tid över senare idag så kan det bli en sväng till gymmet dock, men jag är tveksam. Kanske lika bra dessutom att mjukstarta ordentligt. Efter tentan kan jag köra igång på riktigt! Jag längtar tills den är gjord, och jag bara hoooppas att jag klarar den. Sjukt tur i vilket fall att den inte är imorgon :D

Söndagar var alltid plugg-dagar under högstadie/gymnasietiden för mig - så nu spolar jag tillbaka ett antal år och kör igång. Kram och ursäkta för mitt tjat om plugg och träning. Det händer inte så mkt annat spännande just nu i mitt liv!



Mammas och pappas finaste Dustin - får se till att passa honom snart tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0