En dag kvar

Idag har jag pluggat, därav dålig uppdatering. Kom igång sent, men annars har jag varit flitig. Ska fortsätta ett tag till, men imorgon är sista chansen att få in något i min lilla hjärna!!! HJÄLP! 38 timmar kvar nu hehe... På ett sätt är det skönt att tentan är såpass snart, men på ett sätt önskar jag mig en vecka till. Det förstnämnda vinner dock - nu vill jag bara få det här gjort!! Redan skrivit in datum och klockslag för omtenta i kalendern haha, så jag är förberedd :)

Imorgon ska jag sätta igång senast 09.00, det är väl en rimlig plan? Speciellt eftersom jag idag lyxade till det med sovmorgon med hjärtat (:

Trots många nervösa klumpar i magen under dagen så har det här i alla fall varit en bättre dag är igår.
Det är ju alltid nåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0