Coffeebreak

Mycket välbehövligt med en liten kafferast nu i skolan. Föreläsning ytterligare en timma nu, sen lunch och i eftermiddag nåt prat om grupper osv. Tiden får utvisa vad som komma skall:) Efter skolan ska jag antagligen hämta stolar på EM med pappsen, och kanske gå en sväng till Lindex/H&M för kik på rean (om det finns något kvar). Inte till mig själv dock, utan till småtjejerna i England! Gym blir det ikväll vid halv sju - idag kör jag 30 minuter core och 60 minuter MRL (step mage-rumpa-lår). Gött!

Kommentarer
Postat av: Carzan!

Du kanske kommer och hälsar på mig i Brighton om jag har tur :D Vore supermysigt att få dit min prinsessa! :) Lägg ut bilder på bordet och stolarna idag, om du hinner!! Vi hörs sen! Älskar dig!

2011-01-20 @ 13:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0