17 januari 2011

Godmorgon! (Ja, jag vaknade inte till liv förrän nu. Jag är en trött människa!)

Skönt med en hyfsat ledig idag, mina planer är att läsa lite inför skolan, vara pianolärare, fika med några av tjejorna, och träna en sväng på gymmet. Haha kanske inte låter så "ledigt" för dom flesta, men för mig är det det :D Ska strax äta frukost här, och sen göra mig i ordning. Tränade gympa igår -  och jag har träningsvärk!!! Sjukt gött ibland att ha det :) Glömt att berätta det också, att jag faktiskt börjat träna lite gymnastik igen. Svinskoj :) Tränat med truppen söndag, tisdag, fredag och söndag nu i rad, så nu är det väl bara att köra på och fortsätta. Gjort både dubbelskruv och dubbelvolt :D Och igår gjorde jag "volt-in rondat flickis", som jag faktiskt inte ens kunde när jag GICK i gympa! Wiihoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0