To make you feel my love...

Har säkert lyssnat på den här (länk) låten etthundratjugosex gånger idag. Underbart fin! :) Vad tycker ni? Ibland fastnar jag för så kallad "depp-musik", det är ju bara så himla skönt att lyssna på. Dessutom är jag ju lite svag för brittiska sångerskor som Adele (:

Nyss hemkommen från gympahallen, hade styrketest idag med småtjejerna! Dom är så duktiga. Sen tänkte jag träna själv mellan 6 och 8, men det gick åt skogen. Stackars Klara skadade sig på tumblingen och det blev inte mycket till träning då inte... Usch! :( Fick istället agera hjälpande hand åt ambulanspersonal m.m, och sista 40 minuterna av träningen var jag inte alls sugen - så jag åkte hem istället... Så kan det gå! Krya på dig gumman ♥

Ska fortsätta med min inlämningsuppgift nu, känner mig inte så peppad men den ska ju vara inne imorgon så jag har inget val. Känner mig lite nedstämd, men det är nog många olika små saker som spelar in. Imorgon är en ny dag!

Kommentarer
Postat av: kathy

Så hiimla fin låt :)

Däremot är det inte bra att du känner dig nedstämd!

Jag slutar 8 om du vill ses!



Loove

2011-02-16 @ 11:54:58
URL: http://kkathys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0