I'm on the right track, baby, I was born this way

Ska strax ta mig en promenad till gymmet här för lite zumba bland annat! Har inte blivit någon mer träning denna vecka förutom i måndags... Så kan det gå. Varit ledig från skolan idag, vilket var väldigt sköönt. Hade en musiklektion på Norra skolan i morse, men den gick bra och snabbt höhö. Annars har jag mest tagit det lugnt, behövde det! Kommit halvvägs med nästa skriftliga uppgift, hoppas på att bli klar ikväll efter träningen.

Antar att ni hört Lady Gagas nya singel? Vad tycker ni om den? Jag tycker faktiskt den är riktigt bra!! :) Men (!), gå in här och lyssna! En svensk kille som redan gjort en cover på låten, och jag måste faktiskt säga att den är ännu bättre. Hej ny favoritlåt, haha! :D

Dags att byta om!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-23 @ 09:41:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0