Hard working

Klockan är redan mycket. Jag har massa kvar att fixa innan jag är läggdags-redo. Håller på att lägga ut annons på Blocket (säljer min telefon, en Samsung Jet, så om någon är intresserad - hör av dig!:)), ska duscha, borsta tänderna och även förbereda lite grejer inför morgondagen. Oj, oj, oj. Men men, om någon timme borde jag vara i säng! Barngympan gick riktigt bra (många av tjejerna var fortfarande helt exhalterade efter tävlingen i lördags höhö), och sen tränade jag själv en timma och ställde bland annat min dubbelskruv. Gött! Efter det drog jag till gymmet en kort sväng, var bara där en halvtimma eftersom de stängde klockan 21, men det blev 20 effektiva minuter på crosstrainern iaf och sedan lite armhävningar, situps och "kissande hunden". Well done me! Sa ju tidigare att jag inte skulle till gymmet idag, men så kan det gå! :D 350 extra kalorier brända är aldrig fel!

Ska bli kul och intressant med hjärt-lungräddningskurs imorgon. Träningsuppehåll då också, för jag måste lägga all ledig tid på skolan. Har en skriftlig uppgift att göra tills på torsdag! Och så är det ju som sagt dags för sånglektion, berättar mer om det efteråt!
Kram och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0