En touch av vår!

Helt underbart väder idag här i Vänersborg! Lite kallt, men strålande sol och blå himmel. Love it! Marken börjar bli fri från snö också, så jag får en känsla av vår! Kan det bli bättre?

Kom hem från skolan för en timma sen, spenderade morgonen med händerna över en dockas bröstkorg och munnen runt dess läppar! Haha, ja det låter ju lite knepigt. Men en mycket intressant, lärorik och kul HLR-kurs var det! Känns riktigt bra att ha gjort det dessutom, man vet ju hur uppstressad man hade blivit om olyckan är framme, men nu har man iaf lite baskunskaper där i bakhuvuet! En himla härlig förmiddag med andra ord!

Nu ska jag dessutom ta mig en kort promenad till Kvantum för att hämta något roligt.... :D Kan ni gissa vad det är? (Kommer jag klara att hålla mig borta och prioritera plugget?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0