7 februari 2011

Idag är jag ledig, vilket betyder tvättdag! Två maskiner går för fullt nere i tvättstugan. och en maskin här i lägenheten. Lika bra att få bort allt på en gång :D Två maskiner kvar dock efter detta... Idag ska jag även se till att fixa en bok till kursen vi läser nu, tänkte att jag skulle klara mig utan den men sån tur hade man såklart inte. Hoppas på att kunna låna den! Ska även förbi mobilbanken för å se om dom vill köpa min telefon, för JAG HAR KÖPT EN IPHONE!!!!! Woop wooop :) Får den i veckan, ska bli så sjukt gött! Tyvärr har jag ju mer än ett år kvar på mitt gamla abbonemang så därför tänker jag försöka sälja mobilen och använda pengarna till en slutfaktura. Vi får se hur det går!

Hur har er helg varit?
Min helg har varit riktigt bra!! I fredags var det fullt upp, skola, jobb, träning, och sen mys hemma på Onsjö med maaasssssvis med räkor och annat gott. Känns som jag fortfarande är mätt sen dess ;) Sedan åkte jag hem å förberedde inför tävlingen som var i lördags. Hade en jätterolig och bra dag :) Var uppe vid 6, och kom inte hem förrän halv 10 på kvällen. Det kan man kalla heldag! Mina små tjejer var hur duktiga som helst, jag är så stolt! :D Höhö. Och Vänersborg tog såklart hem mängder med guld! VGF is the shit!

Haha va speedad jag känner mig. Igår hade jag en lugn och skön söndag, sov ut, var på siba en sväng med söta Emma (fyndade bland annat FilippaK-skor från Pondus, 70% rea!!), och sen var jag på gymmet på kvällen. Avslutade helgen med god mat och mys hos Kathy!

Denna vecka är lite lugnare än förra - skönt på ett sätt att tävlingen är "över" nu. Nu kör vi på som vanligt igen :) Skola alla dagar utom idag, men ändå inget alltför påfrestande. Mest halvdagar! På onsdag ska jag bara dit för HLR-kurs (hjärt-lung-räddning), ska bli jättekul! Och då är det även dags för min första sånglektion!!!

Ska köra en timma spinning ikväll tänkte jag, antingen kombinerar jag det med 30 minuter core, eller så provar jag 60 min BodyPump. Brukar ju vara helt slut efter spinningen, så det kanske blir lite väl tufft med en timma bodypump efter det... Dessutom brukar det ju vara rätt mkt "knäböj" på pump, och det gillar INTE mina knän. Så jag får se hur jag gör! Sen blir det förhoppningsvis lite gymnastikträning imorgon, och förstås på fredag och söndag också. Gym tar jag på onsdag/torsdag igen! Ska satsa på att träna 5 gånger denna vecka!

Nu ska jag äta lite frukost, kom precis på att jag inte gjort det än! Hoppsan. Eller så väntar jag tills min kära sambo kommer hem så vi kan åka å handla nåt gott. Han jobbar bara till 12 idag så han ska minsann få hjälpa mig med tvätten sen ;)

Over and out.
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0