14 februari 2011

Inget vidare bloggande för mig i helgen inte! Har iaf haft en härlig helg, i fredags hängde jag med Elin å Kathy en sväng och bara tog det himla lungt :) I lördags lunchade och fikade jag med bästa Casandra och på kvällen var jag och sambo hemma hos familjen Karlsson/Svensson och tog några öl och hade trevligt. Myste en del med deras underbara Joline och Nova, vilka sötnosar alltså! Och igår var vi en sväng hos svärmor å svärfar - blev av med mina kluvna hårtoppar också, skönt! - och kvällen spenderades hemma hos Sara med varma mackor, glass och chirre :D

Hoppas ni haft en bra helg! Nu är det ny vecka igen - alla ♥-ans dag idag tillochmed - och det är dags att ta tag i skolarbetet... Ogillar starkt denna kurs tyvärr, jag är duktig på att göra den mkt slappare än vad den egentligen är... Så nu ska jag sätta mig å skriva. Hemstudier både idag och imorgon, så jag måste hitta disciplinen. Heldag onsdag, ledig torsdag (om vi inte måste göra nåt grupparbete?!) och heldag fredag. Jag ska nog ta mig igenom denna vecka också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0