Träningsvecka

Tre morgonpowerwalks, tre träningspass på gymmet och tre gymnastikträningar (om man får räkna med tisdagens på endast 45 minuter) - det blev (kommer ha blivit efter söndag) veckans träning det! Inte illa pinkat eller hur, höhö. Dessutom (!) ska jag vara demogymnast imorgon på en trampettkurs i Gymmixhallen, vilket i princip betyder träning hela dagen. 9.00 - 17.15! Är verkligen inne i träningen nu och det känns så gött :) Det enda negativa det drar med sig är att jag hellre går och tränar än att plugga, även då jag egentligen inte har tid för ett pass på gymmet till exempel. Det är inte så att jag hamnar efter med skolarbetet, men jag tar aldrig till vara på de chanser jag har att göra klart arbeten etc INNAN due date. Om ni förstår. Har några dokument som ska skrivas denna kursen men inte lämnas in förrän på tentatillfället (31 maj), och då blir det väääldigt lätt att skjuta upp det hela. Men men!

Hinner inte skriva så mycket mer nu, men som ni förstår har det inte hänt så mkt mer i mitt liv det senaste än träning ;) haha! Uppvisningen i söndags gick fint och var riktigt skoj. Nu är det helg igen och jag ska bara njuta :D Nu ska jag lämna Dustin, som jag har passat sen i onsdagskväll, till mamma och pappa. Sen lunch på Kopparn och efter det fika! Mums.

Med kärlek, Linda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0