Mot Oslo

Här kommer ett inlägg från bussen! Sitter med datorn i knät, påväg mot Oslo! Ska ju hälsa på Alexandra, och så kommer Stina dit ikväll med så det blir en helg tillsammans med två halvgalna brudar :) Ska bli så himla kul!

Gårdagen spenderades bland annat i skolan, och det var något av det segaste. Först en föreläsning som egentligen kunde blivit intressant, men med innehåll som typ var för svårt för att förstå, och därför hängde man inte med. Sen fick vi lov att så snällt sitta och vänta TVÅ OCH EN HALV TIMME (tur att vi hade en kortlek!:)) på en "basgruppshandledning" som varade i ynka 20 minuter, och det enda vi gjorde var att säga till vår nya grupp vilken ambitionsnivå vi har... Intressant skoldag!

Med ett halvbra humör åkte jag sen och tränade småttingar, så det var lite plågsamt igår haha. Hade ingen ork! Men tiden gick fort som vanligt och efter det åkte jag vidare till gymmet för å röra lite på fläsket :) Och dagen avslutades mycket bra med mys hemma hos mig, med Kathy och Elin ♥ Även Markus kom förbi en sväng. Vi pratade, kollade lite tv, åt frukt och nötter och bara hängde. Idag ringde klockan redan vid sju, men jag gick faktiskt upp utan problem. Adri jobbade natt och det är alltid lättare att gå upp när man vet att inte han ligger bredvid å får ligga kvar, höhö. Drog på mig träningskläderna och tog bilen (lat idag) till gymmet där jag körde 50 minuter crosstrainer och 40 min styrka. Hejja mig! Skulle egentligen ha fikat med Sofia på NF vid tolv, men så blev det inte tyvärr. Så efter träningen åkte jag hem och kunde ta det riktigt lugnt, satt länge vid frukostbordet, duschade, blåste och plattade håret, målade naglarna, sminkade mig, och packade det sista :) Bra idag idag hittills med andra ord. Och jag är säker på att kvällen (när jag väl är framme i Oslo, hehe) kommer bli minst lika bra!

Nu ska jag snart sätta på "Döda poeters sällskap" - obligatorisk film att se under denna kurs i skolan...

Med kärlek, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0