På tåget

Förlåt Carro att jag inte uppdaterat ;)

Igår var en bra dag, idag har varit en sämre...

Jag, Adri, hans mamma och min mamma åkte ner till Ikea igår och kollade kök. Först och främst - det kan ha varit den sämsta servicen någonsin!!! Blev så frustrerad. Men tillslut fick vi ihopritat ett hyfsat kök och jag är såå sugen på att beställa och börja greja! =) Vi var även på Kvik som ligger bredvid, där hjälpen var desto bättre. Vilken skillnad! Där fick vi lite fler tips och sen var det bara att åka hem för att fortsätta rita.. :) Jag kom hem med en del inköp från Ikea; ett jättefint skrivbord (som jag för övrigt får i födelsedagspresent av Adris mor, så snällt!!), grejer till köket (bland annat diskhanddukar, gryt/stekpanneunderlägg, potatisskalare, vitlökspress, grytvantar....), ny toaborste haha och gardiner till sovrummet! Så kul med IKEA!


Skrivbord, IKEA 599:-
Litet och smidigt!

Gardiner, IKEA 79:- Släpper in ljus! Billiga! :)



Idag var det dags för begravning för farfar. Min första begravning i livet - hoppas det dröjer länge till nästa.. Det var riktigt jobbigt och tungt. Alla är vi ju olika, men jag blir så himla lätt väldigt upprörd när jag blir ledsen. Det är inte bara massa tårar som rinner, utan jag har svårt att lugna mig vilket gör det hela så mycket värre. Men ledsen är väl tillåtet att vara i dessa stunder så.. Nu har jag sagt hejdå och det känns bra. Men jobbigt har det varit hela dagen, känner inte riktigt att jag "gråtit färdigt". Kan man säga så? Det blir nog bättre snart, speciellt när jag är framme i Karlstad dit jag är påväg nu! Det blir ju lättare till tårar såhär när man är själv, sen har jag min Carro att umgås med! ♥

Sov gott Farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0