I K-stad!

Klockan är nästan tolv och jag ligger kvar i sängen. Visst är det underbart att kunna göra det ibland? Dessutom har Carzan världens skönaste säng så hur svårt är det inte att motstå? :)

Som ni förstår är jag alltså i Karlstad nu hos min favvo Caroline! Mumma! Här kommer ni till hennes blogg. Så himla mysigt att umgås igen, och snart ska vi ut på stan. Kan bli farligt med tanke på Carros shoppingbegär ;) haha! Men jag ska hålla i pengarna. Vartenda öre måste sparas till lägenheten! Sen ikväll blir det inflyttningsfest hos Matilda som bor här med sin pojkvän, var sjukt längesen jag träffade henne men det ska bli skoj! Johanna och Malin (alla tre är klasskompisar sen 1an till 6an, det ni!:)) kommer också! Antar att det blir utgång - K-stads uteliv är sjukt mkt bättre än Trollhättans så jag hoppas på en bra kväll.

Kanske hinner med något inlägg lite senare, nu kanske man ska ta och hoppa upp!

With love, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0