Hope there's someone

Helluu!

Sitter i soffan och är lite bitter och trött på mig själv som aldrig tar tag i saker! Träning framförallt! Var väldigt nära att gå på Body Combat idag som jag faktiskt tycker är roligt till och med - men det ändrades i sista sekund. Då tänkte jag att en powerwalk senare iaf är bättre än inget... Men blev den powerwalken av? Nej, den blev ju inte det :( Skyller på mörkret och blåsten, men egentligen finns det inga ursäkter. Gaah! Skärpning nu! Har bokat ZUMBA tills imorgon efter barngymnastiken, det är väl alltid nåt..................

Helgen i Karlstad var som ni kanske förstått mycket bra! Nästa gång (inom snar framtid!) får det hinnas med en ordentlig myskvälll också med serier/film! Tiden går så fort.

Idag har jag och min Adri varit å kollat på mer kök, damn va mycket pengar allt kostar!.. Har nog inte riktigt insett vad det innebär allt detta.. :) Men det ska bli sjukt kul! Imorn får vi bestämma oss och beställa köket så fort som möjligt, det är ju tyvärr lång leveranstid på allt.. :( Har börjat rensa ut lägenheten här också, inga gardiner längre och lådor står här och var.. Men detta kommer bli så bra så! Man vill ju så mycket bara, greja här, ändra där, köpa det, göra det. Samtidigt som man som sagt ska ha tid och ork till träning och plugg! Puh.

Imorgon blir det upp tidigt, dags för VFU! För er som inte är involverade i studentlivet betyder detta Verksamhetsförlagd utbildning - fina ord det där! ;) Jag och Josefin blev tilldelade Brålanda Vårdcentral, oh yeah! ;D Ska bli riktigt kul faktiskt! Lite nervös inför själva känslan - kommer jag tycka om det? Passar det mig? Jag är en av få i min klass som aldrig jobbat inom vården... Sjukt svårt att veta om det är min grej på grund av det. Men det blir nog bra och ska iaf som sagt bli intressant! :)

Nu ska jag försöka läsa lite, det har varit dåligt med det ett tag nu, framförhållning är svårt under en lugn vecka! Då njuter jag gärna och glömmer lätt av att det kommer desto mer litteratur veckan därpå..

Mycket ska ändras nu! Kanske får man en ordentlig nystart när vi flyttat och allt :)


Du är bäst



With love, Linda

Kommentarer
Postat av: Carzan

Hello darling! Väntade ett samtal från dig idag! Skrev ju på fejjan! ;)



Jag tog bort den andra videon..förhoppnigsvis så var det bara du som såg den ;) Men det var lite kul att videoblogga! Har du blivit godkänd? Puss

2010-09-27 @ 23:36:28
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: BigS

Men Lindsys då, inte vara bitter för missad träning. Va extra stolt när du väl tränar istället =). Så nästa gång du inte pallar dej till gymmet, tänk: En gång är ingen gång, två gånger är en gånggång!



Nån har ju redan köpt presenter också som överlämnas 20 dagar efter bemärkelsedagen, eller om du snarare infinner dej i norpan?

Puss

2010-09-28 @ 23:25:19
Postat av: Linda

Tack BigS! :) igår tränade jag och då var jag stolt! ;D 20 dagar får jag nog klara mig... =) för något besök till norpan lär inte hinnas med innan det! :(

2010-09-29 @ 18:08:13
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0