Godmorgon!

Och välkommen till min blogg förstås ;)

Planerat att börja blogga ett bra tag nu, men aldrig fått tummen ur! Att jag börjar just nu är mest tack vare min bästa vän Caroline, och som ni ser på hennes blogg har jag fått lite inspiration därifrån till min header (:

Behövs en presentation?
Linda Eriksson, 22 år (nja, om 3 veckor), bor i Vänersborg. Skriven hos mamma och pappa men spenderar min tid och mina nätter hos min pojkvän i hans lägenhet! Om en månad är det dags att flytta ihop på riktigt också, ska bli så kul :) Jag började för två veckor sen plugga till sjuksköterska på HV i Trollhättan, hittills verkar skolan ta mycket tid men jag ska försöka blogga en gång om dagen iaf! Bra va?

Jag gillar att titta på tv-serier, Grey's Anatomy, SATC, Lipstick Jungle, Desperate Housewives, OTH, Prison Break, Gossip Girl, you name it! Underbart att bara ligga i soffan i flera timmar och mysa framför detta.. Träna försöker jag göra minst 3 gånger i veckan, gym är det som gäller.. Tänkt som många andra många gånger starta "mitt nya liv", och det har gått sådär. Om jag någon gång kommer dit så innebär det iaf nyttigare mat, MINDRE GODIS, morgonpromenader med jämna mellanrum, rutiner, och som sagt träning. Vi får se hur det går!

Vad mer behövs säga? Det får räcka helt enkelt!

Igår tog jag ledigt från allt, inget läsande, ingen träning, inga krav! Hängde i flera timmar i gympahallen i Vänersborg och umgicks med min mamma! ♥ På kvällen var det mys som gällde med Carzan, underbart! Drack en hel del te, åt lite godis och bullar, spelade monopol (jag vann!!!!) och pratade i timmar. Vi kämpade duktigt med att hålla oss vakna till 02.30 eftersom jag då skulle köra hem carro, men det slutade med att hon somna på soffan och jag kröp ner bredvid världens bästa pojkvän. Inte nödvändigtvis i den ordningen... Så kan det bli! :D Nu har hon lämnat mig här så jag sitter å funderar på hur jag ska lägga upp min dag...

Vill åka till Överby, ska kika på ett par skor som jag tänkte inhandla! Billiga dessutom, jag föredrar absolut äkta skinn när det gäller kängor och stövlar, både snyggare och bättre kvalitet och komfort, men som student får man bortse från det ibland.. :( Dom är iaf sjukt nice!


Kommer från Skopunkten!


Skor står alltid högst upp på min shoppinglista! Jag älskar skor! Favoritaffären är Scorett, utan tvekan! Jag har jobbat där - vilket säkert påverkat mig - men Scorett har alltid något för alla :)

Får se om jag får med mig någon av mina kära vänner till shoppingcentret! Annars blir det mest att börja läsa litteratur inför skolveckan som kommer ("bara" 300 sidor att ta sig igenom...) och ett möte klockan 17 i gympahallen ang. min och två kompisars nystartade tävlingstrupp! Det ska bli sjukt kul att komma igång med gymnastiken igen! Numera tränar jag inte själv, var faktiskt flera år sen sist, men ledare är ju alltid något!

Hoppas ni har en underbar dag!


With love, Linda

Kommentarer
Postat av: Carzan

Åh Linda! Det blev väldigt fint ju!! Sitter på min iphone och spanar! Bra du skriver!! Vi hade mkt mysigt även fast ja förlora på monopol. En till match snart? Många pussar carzan ;)

2010-09-12 @ 14:20:28
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0