Födelsedag...

Det här inlägget tillägnas min vän CAROLINE. Det är alltså inte min födelsedag idag, utan det är Carzan som fyller!! 22 år är hon nu :) Om några timmar ska jag hem till henne på födelsedagsfika! :) Mycket trevligt!
Carro läser vanligtvis till lärare i Karlstad men har varit hemma ganska mycket nu, och det är jag ju van vid nuförtiden! Kommer sakna henne så sjukt mkt när hon flyttat ordentligt igen, hur ska jag klara mig? Min bästis!!
Älskar dig carro ♥



Kan ju passa på att - jag känner mig ju lite tvungen - lägga upp en bild på en rolig grej jag gjorde tillsammans med min underbara vän. Kenza var i Göteborg för några helger sen, och vi kände att vi såklart inte kunde vara sämre än småtjejorna. Så ett kort blev det! Har ju varit snyggare på kort än här kanske, men vafan! :D Vi bjuder på det!




Nu ska jag planera inför terminens första gymnastiktimme med mina 7-9 åringar. Jag får hjälp av två tjejer som heter Josefin och Enna, och jag tror det kommer bli guld! Min dag idag har varit lite upp och ner, på bussen hem från skolan kände jag att det enda jag gör är att va i skolan, komma hem och plugga så gott jag kan, sova, gå upp för att åka till skolan igen och.så.vidare... Men nu är jag lite mer positiv - svackor har vi ju alla ibland!

Hoppas ni mår bra och har en fin torsdag - imorn är det fredag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0